2009-01-04
 16:13:22

Sleepy

ännu en allt för lång natt. Har sovit med baby nästan hela jullovet nu och nätterna har blivit alltför långa och dagarna helt borta, haha. Ska försöka lägga mig lite tidigare än sådär mellan 4-6 varje natt/morgon för att vänja mig nu innan skolan börjar igen, skulle göra ett försök igår men kom hem från baby runt halv 3 och somnade vid 6 iaf. Not good y
Nu sitter jag iaf här och känner mig rätt död, ska hoppa in i duschen snart i hopp om att pigga upp mig lite innan jag drar till baby igen. Sover väl där med, skulle med han till växjö imon men verkar som att de blir ändrade planer lite. Ska antagligen passa kusinen Alex ist men tjänar iaf 300 kr så de är väl värt egentligen.
Men nu ska jag som sagt in i duschen, kmr väl senare förmodligen.
Ha de gött


~Peaceout



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: