2009-01-27
 23:09:56

The weekend

I lördas var det årets första storslagna röjfest, överdriver inte när jag säger att den blev jävligt lyckad - tack Stinet
Riktigt kul faktiskt, så df blir det lätt en repris på den kvällen!
Baby sov hos mig sen och dagen efter, underbart var det.
Dagen därpå spelade vi gh hela dagen och varvade spelet, ledig dag vilket jag var väldigt tacksam över.
Ny vecka och jag som varit borta en hel vecka från skolan har trots det inte nya krafter men energin flödar
och ser redan fram emot helgen, vi är överdrivet tidiga med att planera vad som ska hända.
Men siktar mot att det blir lyckat för att ta mig igenom skoldagarna utan att deppa ihop totalt.


Några få gottiga bilder av alla som togs under kvällen




Hugs!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: