2009-07-21
 12:05:19

Senaste 2 veckorna

Eftersom Goran varit borta i två veckor nu och inte bor här som han brukat har jag haft tid att ta igen en massa missad tid med mina nära :)
 Sov med Sara 3-4 nätter, festade hemma hos Alleballe med folk och var vid havet med mamma två dagar, bara för att ta tillbaka lite alone-time med henne. Jättemysigt, vi åkte även till växjö och tatuerade oss tsm!
 Var hemma hos manda en kväll med Hanna, spelade spel, snackade, läste högläsning ur en viss tidning hehe, lagade mat och hade hur kul som helst. 
 Dagen efter det hängde jag med manda och linn utanför maxi i massa timmar av bara prat. Sen där efter mötte jag och Sara upp Hanna och Manda vid maxi och smutsade ner med popcorn, förlovade oss (bilden nedanför), köpte energidrinkar och stack till brunsparken där det gick alldeles för hett till och Hanna fick dunk i huvet av den feta A-gungan, haha fyfan, där blev det ett och annat skratt!
  Dagen efter var det fest hemma hos Linn med massa trevligt folk, lyckad kväll tkr jag men hemfärden med moppen var väl ganska galen. Kunde slutat illa där, men kul var det!
  Och igår stack jag och Manda till maxi sen vidare till Thea med henne, Sara L & Stina, mysigt.




Nu ska jag in i duschen och fixa mig lite, sen möta upp Manda & Hanna (kanske fler?) för en fika på stan.
Hörs väl senare!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: