2010-08-31
 23:03:33

Jag älskar dig, pappa

Känslorna överflödar, jag önskar att jag fick fortsätta drömma.


Jag vaknar upp med tårar som runnit, var det en dröm? Det känns som att jag precis träffat dig. Jag kramade dig hårt, jag hörde din röst. Besvikelsen av att väckas av verkligheten får tårarna att födas på nytt. Varför kan man inte få leva i sin dröm och skapa en mycket vackrare verklighet? Drömmen som jag så länge velat leva i, som jag jagar varje natt bara för att få se ditt ansikte. Plötsligt stod du framför mig, i min dröm, och det kändes så verkligt. Tårarna som föll när jag såg dig var tårarna som fallit på min kudde. Jag sprang rakt in i din famn, du kramade mig hårt och sa att du var där för att säga farväl, det som du aldrig fick chansen att göra. Jag kunde inte släppa blicken ifrån dig, som om du skulle försvinna lika snabbt igen. Du är en sån vacker person, inifrån och ut. Det var som om verkligheten var så långt borta att jag inte kunde förstå att det var en dröm. När du stod där framför mig trodde jag att jag äntligen fått dig tillbaka. Föralltid. Du sa att du inte kunde stanna kvar, att du var tvungen att gå tillbaka dit du kom ifrån. Du är en ängel nu, jag skulle bara få ett sista hejdå. När jag såg dig försvinna var det som första gången du togs ifrån mig, samma enorma smärta som då var det enda du lämnade efter dig. Jag försökte ringa dig för att få höra din röst igen, men fick inget svar. Jag försökte hitta dig igen, men nu var du borta. Återigen stod jag där själv. Det var som om ett tomrum hade fyllts, som om du kom för att göra mig hel igen. Men när jag insåg att du inte skulle komma tillbaka skapades samma tomrum och mörker som du tidigare lämnat mig med. Jag ville lägga mig på marken och hoppas att du återigen skulle komma och rädda mig.
Men det gjorde du inte.

Det är svårt att förstå verkligheten när man vaknar upp ur en sån dröm, kände bara tårarna som runnit när jag sov. Att en dröm kan kännas så verklig och så känslosam, där smärta och kärlek är så starkt som om det vore på riktigt. Men varje gång jag drömmer om dig försvinner saknaden för en sekund, det känns som att jag precis varit i din famn. Känner du när jag drömmer om dig? Jag önskar att du visste. Jag önskar att du visste att min största dröm är att få se dig igen, att få tröstas av din famn. Jag önskar att du en vacker dag kunde ringa på min dörr och säga att allt bara varit en mardröm.
Men det gör du inte.


Du är fortfarande mitt allt, min ängel


Hanna

Har jag sagt något gång hur stolt jag egentligen är över dig Becca? Du har haft en hel motgångar men du har kämpat så jävla hårt, nästan bara på din egen hand. Fast egentligen vet jag inte, men det är min uppfattning jag fått. Jag tror det är fler än jag som inte kan läsa dettta med torra ögon..



.. men jag tror att din pappa vet om att du drömmer om honom, för jag tror att det var Han själv som gav dig drömmen. Inte för att ge dig smärta, utan bara för att han ville få se sin älskade dotter igen..



jag finns ett sms bort, när som helst! Kraamar <3



PUBLICERAT: 2010-09-01, 07:21:03 | URL: http://hanshen.blogg.se/
Becca

Tack Hanna, det betyder verkligen att höra sånt. Och det är sant att jag har kämpat mkt på egen hand, du vet att jag inte gillar att prata om just det här egentligen.

Tack för att du är en sån bra vän, är glad att jag har er alla <3



PUBLICERAT: 2010-09-01, 13:10:22 | URL: http://becsy.blogg.se/
Denice

Becca, min kära becca. Började lipa när jag läste detta. Du förstår inte hur mycket jag beundrar dig för din styrka. Du förstår inte hur jag beundrar ditt mod att ens försöka gå vidare.



Din pappa ser på dig varje dag, och hans hjärta bör växa för var dag han ser dig, för du är en sån jävla fin människa, en av dom bästa!



Love you sweetheart.



PUBLICERAT: 2010-09-03, 18:09:09 | URL: http://denicedavidssons.blogg.se/
Becca

svar: tack Denice, ni är så jävla fina. Hade aldrig klarat det om jag inte hade världens absolut bästa vänner, är så glad att du finns i mitt liv.

Love you <3



PUBLICERAT: 2010-09-04, 15:00:17 | URL: http://becsy.blogg.se/
Mathilda

du är bäst becca, och jag älskar dig, det gör vi alla <3



PUBLICERAT: 2010-09-11, 22:27:34 | URL: http://mpeterssons.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: