2010-08-24
 20:24:17

Party pics från fredagen

På fredagen på Ljungbydagarna var jag och girlsen (checka balkong-bilden nedan så ser ni vilket jäkla gäng vi är asså) + några killar hos Nelly pch partajade som fan! Har inte lagt upp bilderna här än men nu tar jag orken och slänger upp några (trots att jag har feber och borde ligga under täcke och mysa, vf fan blir jag alltid sjuk när skolan börjar?). Iallafall, vi började hos Nelly som sagt, dansade oss svettiga bokstavligt talat, fan vad vi kan shaka ass alltså, haha. Senare mot kvällen beställde dom flesta taxi ner till stan, men jag och Hanna är inte lika lata och drog på oss klackarna och cyklade ner ist. Där bjöds det på trevligheter och drama, men slutade upp i stora tältet med bl.a Denice, Carro och Mathilda där det var fullt ös med 80-talsmusik och rock, nice kväll!

 På lördagen var vi hos Stinet och festade hela högen igen, drog sen till Puttes place där vi skapade ett jävla hålligång och fortsatte shaka ass (det är typ det enda vi gör, haha) och fick sen skjuts ner till stan av Jonas och hängde där ett tag, sen blev det sängen en aning tidigare än resten av party kvällarna.

Denice, en suddig jag och Sara

Snygga brudar ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: