2010-12-25
 00:39:49

Maxad julafton

Haha, ja rubriken säger ju sitt. Firade jul i Växjö hos mammas pojkväns släkt som jag aldrig träffat, men var faktiskt väldigt trevligt. Väldigt highspeedade barn om man säger så, haha. Julmat, tredje världskriget med kidsen, Kalle anka, kaffe och fika + julsånger, pingis-spelande, besök av tomten och tusen paket. Efter det var det bara för mig och Filippa att frysa ballarna av oss när lilla Harry skulle åka pulka på snödrivor och vi alla blev mulade av snön på nåt sätt. Slutade med gröt så man kan ju säga att hela jag är maxad också. Men, tänkte egentligen inte skriva nåt om de ikväll men blev en liten förkortning av dagen nu ändå.
Fick iaf min kamera! Däremot inte mkt att hurra för (med tanke på att de faktiskt är 12M på den) så blir nog till att byta. Men jag är helnöjd ändå :)

Skabbig bild utan smink och sådär, men who cares liksom



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: