2010-07-31
 16:52:50

Lets bring it back

Det var fan vad jag alltid hamnar i Strömsnäs nu på sista tiden, haha. Igår skulle vi (jag och Hanna) egentligen till Älmhult och festa efter vi varit i Växjö och shoppat loss lite, men blev ändrade planer och tog bussen direkt till Ljungby ist. Hörde sen att det var fest i Strömsnäs hos Naim och Besim så Naim och Taba hämtade mig och Denice, och visst fan blev det fest haha. Hade ingen dricka med mig men blev rätt jävla full ändå, jag och D-nice är allt rätt sjuka ;) Visst blev det lite drama och skit men hade kul ändå. Blev inte speciellt mkt sömn denna natten hlr så kan ju säga att jag är fett sliten. Tackar Aldin som körde hem mig och Denice så vi slapp att bli fast där, och nu är det bara till att peppa för fest ikväll igen, och imon bär vi av till Halmstad! Menmen, tackar för en nice kväll ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: