2010-11-11
 02:06:43

DU SUGER JOHAN

Härmed erkänner jag att jag hatar Johan Asshole och att han är den dummaste idioten jag träffat.
Hahahaha, apan grundlurade mig totalt. Först att han fyller år och sen att han var påväg till Köpenhamn för att ta ett flyg till jävla Dubai och inte komma tillbaka på ett jävla tag. Haha, trodde faktiskt inte på det först men efter lite övertygelse och massa lögner så gick jag självklart på det. Det förra fina och gulliga grattis-och hejdå inlägget (trots att jag egentligen bara brydde mig om min cykelnyckel som jag så fint gav dig innan) får nu bli ett hat inlägg ist.
Så här kmr de: jag hatar dig Johan :(

Men jävligt kul ändå kmr aldrig somna nu, hahahahaha.











Jonizz

HAHAHAHA SÅ FUCKING JÄVLA BLÅST ÄR DU BEXY !! ÄGD ÄNNU EN GÅNG AV DIN ÄLSKADE JONIZZ :)



PUBLICERAT: 2010-11-11, 02:37:33 | URL: http://denicedavidssons.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: