2010-10-23
 17:53:35

Yesterday @Linn's place

Igår blev det som det skulle och jag och Linn började kvällen med att checka idol (och jag är kär i Jay!!). Efter det fortsatte vi med att ta fula bilder i hennes cam och spelade in ett par videos, uttråkade som vi var haha. Efter nån timme kom besöket från Strömsnäs iaf. Naim, Besim, Tobbe, Asib, Valon och Adis (?) för att vara exakt :) Dom hade hyrt film men det blev inget med den så Exorcisten åkte på ist. Dock den dåligaste av dom alla, haha. Det slutade med att dom åkte hem runt halv 2 och jag som inte orkade cykla hem i regnet deckade hos Linn efter nån timme ist. För att sammanfatta allt så var det en bra kväll iaf! 

Har jag nämnt att jag älskar dom här snyggingarna?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: