2010-09-02
 22:37:32

Helgen frågetecken

Just nu sitter jag hos mamsen och hon har precis målat mina naglar i "grafitti-nagellack", haha. Blev inte så tjusigt på mina naglar men. Sitter och funderar över helgen som kmr, har en del alternativ men vetifan hur jag ska göra. Blir iaf inte fest i Växjö med Linn som vi snackade lite om, så på listan är nu att festa i Älmhult fredag elr lördag (om det blir ngt), stanna i Ljungby och festa med Johan fucking Ahl elr dra till Strömsnäs på förmodligen lördag. Egentligen skulle jag vara med och fira Göran på lördagen men tror jag måste svika de.. Fan att helgen är så kort, den räcker ju inte till på långa vägar.

Blir så glad av denna bilden från Rix fm Växjö haha, go kväll!

En Denice, en glad Becca och en Saknad Flamur!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: