2011-02-04
 00:40:55

Lördagens festpics

Har inte pallat lägga upp bilder sen helgen elr uppdatera alls, men slänger upp lite från lördagen iaf. Har några galna bilder sen i fredags med men eftersom jag va den enda som va full av mig Denice och Hanni så vet jag inte om jag vill lägga upp dom, hahaha. Iallafall, här är ifrån P:s 18-års fest där vi brudar förfestade så de rök om det. Jag och Denice var taggade som fan med våran vodka som inte var som den brukar (?) och det slog till rätt snabbt, haha. Sen vidare mot Kopatsch som bjöd på fet ferre, dans på soffor och stolar m.m och de kanske spårade ut lite maha (Blev ett antal shottar i hans super bar) Jag - förtvivlad för jag var helt säker på att min Iphone var stulen igen men sen hittade Stina den längst upp i trapphuset? Ha ha. Sen kom Stoff och Hoffe till undsättning och körde oss den långa vägen hem. Lagom sjuk kväll :)

Matildas place innan taxin mot fetfesten





Hos Kopaatsch



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: