2011-01-09
 15:50:21

Party pics

Från festen i A-huset har jag inte mer än två bilder, men har ju en hel del sen festen dagen innan hos Mustafa, haha. I fredags hade jag iaf as kul, förfest hos Johannes där jag och Denice fick hälla i oss drickan fort som fan innan det var dags att dra vidare till tjocka festen. Dansade satan gjorde vi, blev lite fight hit och dit så min handled va lite fuckad och på min tumme har jag nåt som ser ut som ett bitmärke? Hahaha. Lite skruvat är det ju. Meen, var där tills efter de slutade och sen blev det att stå och frysa utanför Ikea en stund med några innan man drog hem. Väärd kväll!

I torsdags på festen hos Mustafa blev det gaalet, dansade på bord och stolar och lite drama blev det också, jag blev nergrävd i snön och festen rullade på ett tag. När man festat nu 4 dagar i rad så känns det faktiskt lite skönt att det är söndag så jag kan reparera mig lite, haha.

Hos Johannes


Hos Muuusse








KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: