2011-03-24
 23:36:43

Årets första grill..

.. skedde i en stuga mitt ute i ingenstans i tisdags med mina fina fjollor Denice, Carro, Anna och Thea. Dom sistnämnda där bangade ju på grillen, men jag och Denice som bestämt skulle grilla våra jävla korvar stod ute i kylan och blåsten för att lyckas, haha. Resultat: Svart, men gott ändå liksom :) Sov därute och hade de riktigt mysigt där ute i skogen.
Och nu är jag precis hemkommen från Stinas place där Denice också var, så vi fortsatte med lite snack om morgondagen. Jag och Denice ska nämligen ut på äventyr imon, mihi. Vi med lika låg IQ får väl slå ihop hjärnorna och göra de bästa av situationen så vi inte hamnar nån helt annanstans, haha. Tjockt nice!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: