2011-03-18
 00:15:33

Chill och lite ryska

Kom hem för en stund sen efter att ha fulat mig lite hos Magomed, och igår var jag hos den söta bruttan här på bilden nedanför, dagen innan de va jag ju också i Älmhult så har inte sovit i min älskade säng sen i måndags. Känns lite konstigt men man klagar ju inte direkt.
Har lärt mig lite ryska ikv också haha, synd att jag inte kan dom ryska bokstäverna annars hade jag visat vad jag kan! Som om nån hade fattat ändå, maha.

Nu blire lite 2½ man och efter de Big brother även om jag egentligen borde sova, lyckades somna till lite ett x antal ggr på bion idag i skolan, men vafan. Och imon är de fredag! för er som inte visste de :)


sara brukar dom kalla mig

Lovvveee yyyyyyyyyoooooooouuuuuuuu maaaaan<3



PUBLICERAT: 2011-03-18, 06:53:04 | URL: http://saarajohanssons.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: