2011-03-27
 23:36:35

Helgen

Trots att jag skrev att jag skulle uppdatera mer så är jag jävligt kass på det, menmen. I fredag drog jag, Denice, Mathilda och Emma mot Skåne (kan inte fatta hur vi lyckades med buss, tåg, buss.. haha) för att dra på 20-års fest. Faktiskt väldigt skoj och natten blev rätt lång tills vi skulle sova, sex pers i samma dubbelsäng, haha. Och jag blev väckt med en kondom i ansiktet av dom små busarna, kan inte fatta hur djupt jag sover egentligen hahah.
Efter att vi tagit bussen till Älmhult vid halv 11 och blivit hämtade av Mentor i Älmhult så va de bara att gå och lägga sig ett par timmar till på dagen, och eftersom vi (läs: jag och Denice) var väldigt slitna så blev det chillkväll hos fisen med Mathilda och Mentor, raggade runt lite, hyrde film och käkade donken mat. Denna natt var vi bara 3 som delade en dubbelsäng, haha.
Nu är det iaf söndag och jag är glad över att jag ens är vaken, Mentor va ju förjävla morgonpigg alltså. Sova som en stock inatt då!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: