2011-03-06
 21:06:22

Söndags chill

Då är repair-dagen här igen och jag sitter just nu med hårfärg i skallen. Hade planer om att städa lite, plugga lite eftersom jag har prov imon men det blev ju såklart inget av de. Jag är allt en död liten apa denna söndag.
I fredags drog jag, Hanna och Denice till en lägenhet vid lagavallen och fick surprise av att Flamsan va i Ljungby så det va ju lite trevligt. Blev lite festande och kvällen slutade på torino med Shippan och Flamuur.
Igår började vi alla brudar hos Stina och va lika crazy och fula som vi alltid är, och påväg mot festen så stötte vi på en bil full med icke-svenskar som inte hlr kunde engelska men spom jag ändå försökte snacka med, haha. Väl framme på festen så va de röj och kvällen blev ju riktigt go. Slutade på stan innan det blev sängen för lilla Becson :) Braa helg, har tyvärr inga bilder förutom dom på face men men.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: